Wednesday, February 17, 2016

تشریفات مجالس

تشریفات مجالس

خدمات مجالس مازستا با مدیریت مهندس رضا حنیفه” طراح؛ مشاور و برگزارکننده مجلل‌ترین مجالس عروسی، سمینار ها ، همایش ها و تشریفات دیپلماتیک می باشد . تشریفات مجالس مازستا در راستای  خدمات دهی به شما عزیزان همیشه  الویت هایی  را  با  ارائه پیشنهادات و  مشاوره با  شما بهترین نوع  تشریفات مجالس عروسی با برنامه ریزی دقیق زمان ، مکان و نحوه ارائه و همچنین مناسب با بودجه  شما  ارائه می دهد برای برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی بیشتر این شرکت خود را موظف و مکلف می داند .حداقل در  جلسه ای تمام موارد  برنامه ریزی  را لیست کند و  با شما در میان بگذارد. صادقانه و مسرانه در خدمت  شما عزیزان هستیم.
تشریفات مجالس ؛ براساس مدرنترین متد طراحی و دیزاینهای باشکوه به سبک ایتالیایی با دارابودن آشپزخانه صنعتی ودراختیارداشتن لوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی شیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه تشریفات مجالس عروسی شرایط بی نظیری را برای برگزاری عروسی شما عزیزان فراهم آورده است.
همچنین تشریفات مجالس و خدمات عروسی مازستا؛ با برخورداری ازگروههای موزیک تاپ و مشهور و همکاری با خوانندگان سرشناس و ارائه DJ اختصاصی بانوان جهت مراسمهای خصوصی افتخاردارد لذت داشتن مراسمی بی همتارابرای شما زوجهای جوان به ارمغان بیاورد.
تشریفات مجالس و برگزاری عروسی مازستا کار خود را از سال ۱۳۸۰ با نام خدمات مجالس مرجان شروع نمود و پس از چندین سال تلاش و تجربه مدیریتی هم سطح با مدرن‌ترین طراحی‌های روز دنیا درسال ۱۳۹۳ ، علامت تجاری خود را با نام مازستا به ثبت رساند و هم اکنون با در اختیار داشـتن کادری متخصص  در زمینه مدیریت هتل‌ داری و همچنین تأسیس آشپزخانه اختصاصی و صنعتی خود پذیرای مراسم‌های خاص شما عزیزان می‌باشد.
.

No comments:

Post a Comment