Wednesday, February 17, 2016

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی ؛ براساس مدرنترین متد طراحی و دیزاینهای باشکوه به سبک ایتالیایی با دارابودن آشپزخانه صنعتی ودراختیارداشتن لوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی شیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه خدمات مجالس عروسی شرایط بی نظیری را برای برگزاری مجالس عروسی شما عزیزان فراهم آورده است.
همچنین تشریفات عروسی مازستا با برخورداری ازگروههای موزیک تاپ و مشهور و همکاری با خوانندگان سرشناس وارائه DJ اختصاصی بانوان جهت مراسمهای خصوصی افتخاردارد لذت داشتن مراسمی بی همتارابرای شما زوجهای جوان به ارمغان بیاورد.
مازستا؛ با ارائه باغ اختصاصی خود و همکاری گسترده با بیش از ۸۰ مورد سالن و باغ عروسی شرایط بسیارمناسبی برای تشریفات عروسی بوجود آورده تا با هرسلیقه وبودجه بتوانید از امکانات این مجموعه بهره مند گردید.
همچنین خدمات اتاق و سفره عقد به همراه پیانو برای اجرای زنده مراسم عقد و چیدمان صندلی مهمانان عقد بصورت کلیسایی
هزینه گالری سفره عقد با توجه به طرح انتخابی و توان مالی شما عزیزان شامل دو پکیج میشود
پکیج اول : هزینه سفره های انتخابی با توجه به دارا بودن امکانات از جمله گل ارایی و شمع ارایی که طرح های مختلف از یک میلیون تومان آغاز می شود
پکیج دوم : سفره های اختصاصی تشریفات مازستا با توجه به امکاناتی از جمله گل ارایی ، شمع ارایی ،  لوازم کریستال ، مجسمه های نقره ای و برنزی و دیگر ادوات و طرح های مختلف از دو میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می شود.
و  طراحی استثنائی و اجرای سفره عقد بر روی استخر و یا فضاهای آبی مانند برکه مصنوعی، که با توجه  به انتخاب و سلیقه شما عزیزان و مشاوره کاشناسان متخصص و حرفه ای انجام می گردد.


http://mazesta.co/%D٨%AA%D٨%B٤%D٨%B١%DB%٨C%D٩%٨١%D٨%A٧%D٨%AA-%D٨%B٩%D٨%B١%D٩%٨٨%D٨%B٣%DB%٨C.html


No comments:

Post a Comment